TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

K2 przedstawia Usługi Komórkowe UPC

Agencja kreatywna K2 przygotowała najnowszą odsłonę kampanii dla UPC.
O autorze
1 min czytania 2021-02-18

W ramach platformy kreatywnej, z brand hero UPCeuszem w roli głównej, 25 stycznia ruszyła kampania przygotowana przez Agencję K2 (Grupa K2). Tym razem UPCeusz zmienił swój kształt i po raz pierwszy zabrał głos, żeby wypromować usługi komórkowe w UPC.

– Nasza platforma kreatywna ewoluuje i jej bohater również wchodzi na kolejny poziom. Usługi komórkowe w UPC to idealny moment, żeby brand hero mógł sobie swobodnie porozmawiać z bliskimi – mówi Magdalena Banasik, senior copywriter, Agencja K2.

– Rynek usług komórkowych jest silnie konkurencyjny z dużą ilością marek i operatorów. Głównym celem kampanii było zbudowanie świadomości nowej oferty. Dlatego postawiliśmy na wyróżniający, ale bezpośredni komunikat i metaforę, aby odbiorca nie musiał zgadywać, że UPC oferuje usługi komórkowe – dodaje Adam Samsel, dyrektor strategii, Agencja K2.

Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk, postprodukcję przygotował Human Ark, a za udźwiękowienie odpowiadało studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową i komunikację w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj