Kacper Gilarowski związany jest z branżą od 7 lat. Wiedzę dotyczącą zaawansowanych rozwiązań digital zdobywał m.in. w RTB House i MediaCom. Współtworzył też agencję data-driven marketingu Datomni. Przez ostatni rok w K2 Precise, jako E-commerce expert, realizował szereg projektów e-commerce dla klientów agencji, m.in atlantic.pl, morizon.pl czy resibo.pl.
Kacper Gilarowski jest osobą, która ma bardzo szeroką wiedzę w obszarze optymalizacji customer journey w e-commerce. Jego wiedza przekłada się na bardzo policzalne wyniki u klientów, którzy pracują z nami na całym lejku sprzedażowym. Używając rozwiązań marketing automation umie skutecznie monetyzować inwestycje marketingowe e-biznesów, dzięki czemu K2 Precise oferuje klientom e-commerce rozwiązania 360 stopni: od pozyskania użytkownika, poprzez retencję, do lojalizacji – mówi Maja Biniewicz, chief business officer w K2 Precise.
Zobacz również
Na nowym stanowisku Gilarowski będzie odpowiadał m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.
Kacper Gilarowski jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria na SGGW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]