Z branżą związany od 2011 roku. Zaczynał w Starcom Mediavest Group, w dziale SEM. Przez kolejne lata zdobywał doświadczenie rozszerzając kompetencje o strategiczne planowanie kampanii oraz analitykę internetową. W 2015 roku, wspólnie z Mateuszem Sobierajem, założył adcookie i jako Head of Digital odpowiadał za prowadzenie wszystkich działań mediowych, analitycznych, performance’owych i rozwój firmy. W 2019 objął stanowisko COO, skupiając się na działaniach operacyjnych, rozszerzaniu struktur i kompetencji zespołu po zakupie Content Solutions.
Zmiana na stanowisku CEO to część zaplanowanej strategii rozwoju grupy. Zakończony został etap transformacji adcookie z agencji do partnera marketingowego. Obecnie adcookie oferuje markom elastyczne rozwiązania w postaci outsourcingu zewnętrznych zespołów marketingowych oraz strategiczny consulting w zakresie skalowania i budowania wzrostu biznesu w sieci. Nowa identyfikacji oraz misja, zgodnie z którą tworzą przyszłość marek, które tworzą przyszłość świata, poszerza możliwości rozwoju o aspekt inwestycyjny.
Zobacz również
– Jako adcookie od lat wspieramy wzrost marek w sieci. Dotychczas ponad 100 marek, na 12 rynkach osiągnęło swoje cele dzięki naszemu wsparciu. Mocno wierzymy, że marketing powinien rozumieć biznes i przekładać się na realne efekty. Nie chodzi o sprzedawanie coraz większej ilości usług marketingowych, tylko o ich skuteczność i wartość jaką wnoszą we wzrost firm, dla których pracujemy. Dlatego Kacper Skorupski skupi się na dalszym doskonaleniu operacyjnym i kompetencyjnym adcookie oraz świadczeniu jak najwyższej jakości i przede wszystkim skuteczności usług, a ja na wyszukiwaniu projektów i firm, w które możemy zainwestować i pomóc wyskalować – mówi Mateusz Sobieraj.