– Zmiana nazwy jest naturalnym krokiem w naszej działalności w ramach Grupy Altavia, do której dołączyliśmy w 2017 r. Od tego czasu rozwijamy mocno współpracę międzynarodową z innymi agencjami grupy, prowadzimy wspólne projekty i wspólnie startujemy w przetargach. I dlatego właśnie, podobnie jak i te agencje, wśród których są m.in. brytyjska altavia.hrg, francuska altavia.disko czy kanadyjska altavia.cloudraker, podkreślamy przynależność do Grupy, a co za tym idzie wspólne wartości, doświadczenie i przyszłość – mówi Michał Ryszkiewicz, managing partner agencji.
Zmiana nazwy wiąże się również z rebrandingiem na poziomie graficznym.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
– Jako grupa także na poziomie brandingu pielęgnujemy swój federacyjny model. Rebranding zaplanowany i zaprojektowany przez nasz zespół w centrali jest z założenia bardzo inkluzywny i zachęca do własnych interpretacji graficznych, przy zachowaniu spójności nazwy i logo – dodaje Arkadiusz Śliwiński, art director w altavia.kamikaze, autor projektu rebrandingu agencji.
Partnerami zarządzającymi agencji pozostają: Michał Ryszkiewicz i Joanna Dering.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Agencja altavia.kamikaze ma w Polsce 2 biura: w Łodzi i Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing