W ramach współpracy ze Stock Polska, wiodącą firmą z branży alkoholowej w Europie Centralnej i Wschodniej, do której należy marka Saska, agencja Kamikaze zajmie się prowadzeniem komunikacji na profilu marki na Facebooku. W ramach tych działań organizowane będą akcje konkursowe, z których pierwsza startuje jeszcze w tym tygodniu. Zakłada odliczanie do premiery nowego smaku oraz startu akcji konkursowej. Konkurs wystartuje w momencie dobicia zegara do godziny „zero” czyli oficjalnej premiery nowego smaku Saskiej. Zwycięzcy akcji otrzymają od marki kosze produktowe.
Równocześnie, na Instagramie wystartuje akcja z udziałem wybranych influencerów, którzy będą wspierać launch nowego smaku oraz zapraszać do udziału w akcji konkursowej prowadzonej na Facebooku.
Zobacz również
Kolejna akcja reklamowa z influencerami na Instagramie wystartuje w październiku.
Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]