Agencja będzie też odpowiedzialna za zakup mediów i prowadzenie kampanii.
„Wybraliśmy agencję Kamikaze, bo już na etapie przetargu wykazała się świetnym wyczuciem potrzeb naszej grupy docelowej. Przekonały nas propozycje kreatywnego angażowania odbiorców – nie tylko rodziców, ale też tych najmłodszych, z myślą o których tworzymy produkty junior-angin. Nie bez znaczenia było także doświadczenie i silna pozycja Kamikaze na rynku” – mówi Jagoda Rutkowska, Junior Product Manager w M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o.
Zobacz również
Celem prowadzonych przez Kamikaze działań będzie budowanie świadomości marki oraz zaangażowania w grupie docelowej.
Agencja stworzyła i poprowadzi profil marki na Facebooku: www.facebook.com/junioranginpl/, jest też odpowiedzialna za stworzenie koncepcji bloga, jego rozwój oraz dalsze prowadzenie (blog powstanie w późniejszym czasie).
W ramach stałej obsługi agencja będzie realizowała również szereg działań cyklicznych dla marki junior-angin, przykładowo:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- „Akademia Kreatywnego Rodzica”, czyli kluczowy element z punktu widzenia komunikacji marki w social media. Akademia to cykl filmików „zrób to sam” z poradami jak w ciekawy sposób spędzić czas z dzieckiem – agencja odpowiada za pomysły, realizację i promocję filmów.
- Konkursy na Facebooku, w ramach których agencja odpowiada za ich koncepcje kreatywne, organizację i realizację.
- Cykl wpisów poradnikowych na Facebooku, powiązanych z blogiem marki.
Umowa Kamikaze z M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o. będzie obowiązywać do końca 2018 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka junior-angin, pod którą są sprzedawane produkty na ból gardła u dzieci, nie była do tej pory obecna w mediach społecznościowych.