Celem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w Social Media w 2018 r.
– Od agencji oczekiwaliśmy przede wszystkim świeżego podejścia do komunikacji oraz kontynuowania wizerunku premium marki Carlsberg na polskim rynku – mówi Anna Włodkowska, Senior Marketing Specialist, Carlsberg Polska.
Zobacz również
W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili marki na Facebooku oraz Instagramie, jak również będzie wspierać Carlsberg w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku.
– Współpraca z Carlsberg Polska to dla nas duża przyjemność i wyróżnienie. Cieszymy się, że praca agencji została oceniona wysoko we wszystkich aspektach i tym samym Carlsberg stał się marką, którą mamy przyjemność obsługiwać – mówi Ewa Przyborowska, Senior Account Manager z agencji Kamikaze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za zakup mediów w ramach prowadzonych działań odpowiada dom mediowy Initiative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing