Kamikaze wygrywa przetarg na obsługę Carlsberg

Kamikaze wygrało przetarg na obsługę marki Carlsberg w obszarze Social Media.
O autorze
1 min czytania 2018-03-20

Celem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w Social Media w 2018 r.

– Od agencji oczekiwaliśmy przede wszystkim świeżego podejścia do komunikacji oraz kontynuowania wizerunku premium marki Carlsberg na polskim rynku – mówi Anna Włodkowska, Senior Marketing Specialist, Carlsberg Polska.

W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili marki na Facebooku oraz Instagramie, jak również będzie wspierać Carlsberg w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku.

Współpraca z Carlsberg Polska to dla nas duża przyjemność i wyróżnienie. Cieszymy się, że praca agencji została oceniona wysoko we wszystkich aspektach i tym samym Carlsberg stał się marką, którą mamy przyjemność obsługiwać – mówi Ewa Przyborowska, Senior Account Manager z agencji Kamikaze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za zakup mediów w ramach prowadzonych działań odpowiada dom mediowy Initiative.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się