Bolek ma zbudować zespół odpowiedzialny za komunikację obu marek na rynku polskim (dla LifeTube) oraz wszystkich rynkach indaHash (obecnie Polska, Wielka Brytania i kraje niemiecko-języczne). Będzie tworzył i wdrażał strategie komunikacji, odpowiadał za media relations, social media i content management oraz zarządzał wizerunkiem marek.
Bolek z branżą związany jest od 2010 roku. Od 2014 roku w LifeTube – najpierw jako Strategic Planner, później PR & Brand Manager. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Livebrand PR Communications, D*fusion i First PR. Jako ekspert w zakresie wideo i influencer marketingu jest obecnie prelegentem wielu konferencji branżowych, autorem artykułów eksperckich, trenerem i wykładowcą.
Zobacz również
LifeTube to obecnie największa w Europie Środkowo-Wschodniej sieć wielokanałowa YouTube zrzeszająca 250 twórców mających w sumie ponad 30 milionów stałych widzów, indaHash jest międzynarodową platformą do automatyzacji współpracy marek z digital influencerami.