Stochel, który w lipcu objął stanowisko zarządzające w Veneo Performance, ma 6-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu SEO, SEM, UX, Analityki oraz zarządzania projektami i zespołem. Jest absolwentem krakowskiej AGH, gdzie ukończył takie kierunki jak Zarządzanie oraz User Experience & Product Design. Pasjonat performance marketingu, ceniący w swojej pracy różnorodność wynikającą z tego, iż każdy klient jest inny, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia i myślenia „out of the box”. Analiza zachowań oraz intencji użytkowników w poruszaniu się w internecie oraz na stronach internetowych sprawia mu wiele przyjemności.
Podczas pracy w agencji Semahead oraz Estima Group Kamil Stochel realizował działania dla takich marek jak: Super-Pharm, Autocentrum, Vitkac, Eurofirany, Szlachetna Paczka, Tezeusz, Smart Gym i wielu innych.
Zobacz również
W Veneo odpowiada za rozwój i nową strategię działu Performance oraz za ścisłą współpracę z działami new business, kreatywnymi oraz IT.