Udział Kamili Cichockiej w INNOVATION 2025 ma podkreślić otwartość konkursu na nowe perspektywy i znaczenie innowacyjnego podejścia w komunikacji, technologii i strategii rynkowej.
Kamila Cichocka to Dyrektorka Marketingu na Europę Centralną w Microsoft z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży technologicznej. Rozwijała swoją karierę w międzynarodowych organizacjach, tworząc i wdrażając strategie marketingowe oraz sprzedażowe na różnych rynkach i wśród zróżnicowanych grup odbiorców. W Microsoft odpowiada za działania marketingowe w regionie europejskim, skupione na efektywnych strategiach wejścia na rynek oraz kampaniach, które łączą ludzi z potencjałem i siłą technologii.
– Innowacja to dla mnie nie tylko technologia czy nowy produkt, ale przede wszystkim odwaga, by kwestionować status quo i szukać nowych dróg tam, gdzie inni widzą jedynie ograniczenia. Z perspektywy CMO Microsoftu widzę, jak kluczowe są świeże spojrzenie i gotowość do eksperymentowania, nawet jeśli nie prowadzą od razu do gotowego efektu. To właśnie kultura organizacyjna wspierająca innowacje buduje potencjał zmiany, przewagę konkurencyjną firm i ich odporność na przyszłość. Dlatego z ogromną radością przyjęłam zaproszenie do przewodniczenia jury konkursu Innovation 2025, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. To przestrzeń, która nie tylko celebruje kreatywność, ale przede wszystkim docenia śmiałe podejście i pomysły wyprzedzające rynek. Jako przewodnicząca jury będę szczególnie zwracać uwagę na projekty, które mają potencjał realnie zmieniać sposób działania firm, marek i organizacji, rozwiązania, które inspirują do działania, nawet jeśli są dopiero na etapie prototypu czy konceptu. Zachęcam liderów z różnych branż, nie tylko kreatywnych, do zgłaszania swoich innowacyjnych pomysłów. Bo to właśnie różnorodność perspektyw napędza prawdziwą zmianę – mówi Kamila Cichocka – CMO Central Europe – Microsoft.
Na czele trzech głównych kategorii stanęli:
- Adam Nitecki, General Manager E-commerce – L’Oréal (innowacje w biznesie),
- Tomasz Misiukiewicz, Co-founder i Creative Director – Przestrzeń (innowacje w komunikacji),
- Małgorzata Niska, Head of Media Strategy – Dentsu Polska (innowacje w mediach).
Konkurs Innovation 2025
Konkurs Innovation przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i progresywność, oryginalność oraz wpływ i korzyść.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Kategorie, w których można zgłaszać projekty dotyczą:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- innowacje w biznesie (podkategorie: Model Biznesowy i Sprzedażowy, Produkt, Usługa, Tech, Esg w Biznesie, Customer Experience, Wczesna Faza/Prototyp, Data Analytics: Analiza
i wykorzystanie danych), - innowacje w komunikacji (podkategorie: Still&Motion Picture, Audio, Event&Instalacja, Digital & Interactive, Tech, Content/Entertainment, Challenging Limits, ESG w Komunikacji),
- innowacje w mediach (podkategorie: Nowe Media i Formaty Mediowe – Wydawnicze, Touchpoint, Data Driven Insight, ESG w Mediach, Colaboration with Media Partners, Performance Media / Marketing).
Zgłoszenia do konkursu Innovation 2025 można przesyłać do 15 września 2025 r. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas Gali Innovation, która odbędzie się 26 listopada.
Więcej informacji dotyczących tegorocznej edycji konkursu znajduje się na stronie.