LEPONT („le pont” z fr. Most) to agencja specjalizująca się w kreatywnej komunikacji PR, realizująca projekty wizerunkowe oraz działania influencer marketingowe dla klientów z różnych kategorii. Agencja powstała z potrzeby znalezienia tytułowego pomostu pomiędzy kreacją i PR-em, ale również między markami, twórcami i ich publicznością.
Dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia specjalistów z branży kreatywno-marketingowej oraz PR-owej, agencja łączy kompetencje kreatywne, consultingowe, mediowe i wizerunkowe. LEPONT będzie oferować szerokie usługi z zakresu creative leadership, w tym tworzenie strategii komunikacji PR i influencer marketingu oraz consulting biznesowy. Celem agencji jest również wdrażanie zasięgowych i angażujących projektów cross-marketingowych lub tworzonych we współpracy z artystami i ambasadorami marek. Oprócz działań kreatywno-wizerunkowych, zespół LEPONT będzie odpowiadał także za kompleksową obsługę PR – od biura prasowego i media relacji, przez tworzenie branded content i koprodukcję oraz realizację eventów.
Zobacz również
– Mosty są dla nas symbolem trwałości, wiedzy i postępu. Jako agencja LEPONT to my jesteśmy mostem, który ma połączyć wiele różnych celów, podmiotów i rozwiązań kreatywnych w taki sposób, aby wyznaczać nowe standardy jakości na rynku – mówi Kamila Kończak, managing director.
– Ostatnie lata w branży kreatywnej i PR pokazują, że konieczna jest ścisła współpraca między ekspertami z dziedziny marketingu, reklamy i komunikacji, żeby osiągnąć oczekiwane efekty kampanii. Zakładając z Kamilą agencję LEPONT chcemy budować długotrwałe więzi z naszymi klientami i tworzyć angażujące projekty, które na długo zapiszą się w pamięci odbiorców – mówi Łukasz Szczybelski, business & creative director.
Co-founders, Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kamila Kończak, managing director LEPONT, posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie komunikacji marek premium i kreowania wizerunku brandów modowych, beauty oraz lifestyle’owych. Wprowadzała na polski rynek takie marki jak COS, Victoria’s Secret czy &Other Stories, realizowała też projekty dla Porsche czy Zalando. Posiada doskonałe, wypracowane przez lata media relacje oraz intuicję, pozwalającą jej wytyczać nowe, bezprecedensowe kierunki dla klientów i branży PR w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Łukasz Szczybelski, business & creative director LEPONT, jest również współtwórcą i dyrektorem kreatywnym agencji Feeders Agency. Ma ponad 13 lat doświadczenia w świecie reklamy, kreacji i marketingu. Pracował dla największych brandów w naszym kraju, m.in. dla H&M, Reebok, IKEA, Maspex czy BNP Paribas. Jest twórcą wielokrotnie nagradzanych kampanii. Na swoim koncie ma już ponad 50 nagród. Kilkukrotny członek jury konkursu KTR i przewodniczący jury KTR YOUNG CREATIVES OPEN.
Agencja rozpoczęła swoją działalność w lutym 2022 roku.