Seria „Podcast dobrze przyprawiony” to owoc współpracy marki Kamis z agencją digital-contentową LiquidThread oraz domem mediowym Starcom. W ten sposób znana marka kulinarna jako pierwsza w branży otwiera się na cieszącą się coraz większym zainteresowaniem na rynku interaktywną formę dotarcia do klienta z użyciem nowoczesnego medium. Formuła podcastów będzie oparta na lifestyle’owych rozmowach prowadzącego audycję dziennikarza Pawła Lorocha z inspirującymi gośćmi. Wśród zaproszonych do programu osób znalazły się między innymi: blogerka kulinarna Kinga Paruzel, instagramerka lifestyle’owa Natalia Kusiak czy podcasterka Justyna Mazur. Punktem wyjścia każdej rozmowy będzie jedna z siedmiu przypraw marki Kamis: ziele angielskie, pieprz, majeranek, bazylia, chili, cynamon i kurkuma.
W każdym odcinku prowadzący wraz z gościem wspólnie przygotują jego ulubioną potrawę. Będą wśród nich zarówno dania proste w przygotowaniu, idealne na codzienny obiad, ale też wersje wegańskie popularnych przepisów czy potrawy inspirowane dalekimi podróżami. Aby pobudzić wyobraźnię słuchaczy i pozwolić im głębiej zanurzyć się w kulinarnych doznaniach, wszystkie podcasty zrealizowano z dołączonymi w tle intensywnymi ASMR-owymi odgłosami gotowania.
Zobacz również
Seria „Podcast dobrze przyprawiony” składa się z siedmiu odcinków. Premiera dwóch pierwszych już wkrótce – 5 października. Pozostałe odcinki podcastów od Kamis będą się ukazywać cyklicznie w każdy poniedziałek przez pięć następnych tygodni. Podcasty będzie można znaleźć na kanale marki Kamis na YouTube i innych platformach audio.