Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

„Kamizelki Duchów”: hołd ofiarom utonięć i apel o rozwagę nad wodą

„Kamizelki Duchów”: hołd ofiarom utonięć i apel o rozwagę nad wodą
Z pozoru zwykłe, ratunkowe kamizelki – tyle że w bieli. Quebec Lifesaving Society we współpracy z agencją LG2 rusza z poruszającą kampanią „Kamizelki Duchów”, która w wymowny sposób przypomina, że noszenie kamizelki w wodzie to często nie opcja, lecz decyzja o życiu lub śmierci.
O autorze
1 min czytania 2025-07-31

Quebec Lifesaving Society we współpracy z agencją LG2 stworzyła kampanię „Kamizelki Duchów” z okazji Narodowego Tygodnia Zapobiegania Utonięciom. Celem akcji jest przypomnienie innym o tym, jak ważne jest noszenie osobistego sprzętu ratunkowego (PFD).

Kamizelki w hołdzie tym, których nie da się już uratować

Symbolem kampanii są białe kamizelki, które umieszczono przy zbiornikach wodnych, w pobliżu miejsc, w których doszło do utonięć. „Kamizelki-widma” oddają hołd ofiarom utonięć, ale stanowią również ostrzeżenie dla osób korzystających ze sportów wodnych lub turystyki wodnej, ponieważ, zgodnie z danymi, 70% ofiar, które utonęło podczas ich uprawiania, nie miało na sobie kamizelki ratunkowej lub nosiło ją nieprawidłowo.

Kolejnym elementem kampanii jest również krótki film z udziałem Roxanne Girouard, matki zmarłego w 2021 roku Alexandre’a Levasseura.

Jego rodzina przekazała na rzecz akcji osobistą kamizelkę chłopca.

Białe kamizelki umieszczono nie tylko nad brzegami jezior. Pojawiły się także na sklepowych półkach w Canadian Tire. Powieszono je obok kamizelek w promocji, by wykorzystać moment, w którym ludzie wahają się przed zakupem.

Kamizelki pojawiły się również w sklepach internetowych marek outdoorowych, takich jak Latulippe, SAIL i Altitude Sports.

– Chcieliśmy stworzyć silny symbol, który przetrwa próbę czasu – wyjaśnia Frédéric Tremblay, dyrektor kreatywny w LG2.

PS „Most Ignored Painting”: przejście dla pieszych jako najbardziej ignorowane dzieło sztuki