TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania Aspirin C na sześciu europejskich rynkach

Bayer mocno celuje w młodych swoją najnowszą kampanią Aspirin C, przygotowaną przez agencję MullenLowe Warsaw. Dlatego porusza temat, którym są żywo zainteresowani: randki.
O autorze
1 min czytania 2022-10-18

W spocie, wykorzystywanym na sześciu europejskich rynkach, główna bohaterka dostaje wiadomość od „tego” chłopaka. Dzięki wsparciu Aspirin C dziewczyna szybko zamienia dreszcze z przeziębienia na dreszcze z wrażenia na myśl o długo wyczekiwanej randce. Kampania realizowana pod hasłem „Skasuj przeziębienie”, adresowana jest do digitalowej publiczności w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. 

Wszyscy doskonale znają markę Aspirin, ale najbardziej zależało nam na tym, by marka trafiła do młodych i wyróżniła się w swojej w kategorii – wskazuje Magdalena Kozłowska cluster category manager CEEC Bayer. 

Odeszliśmy od popularnego wśród preparatów na przeziębienie formatu – dodaje Katarzyna Kotowska, senior copywriter z MullenLowe Warsaw. – A skoro mieliśmy trafić także do młodszej grupy odbiorców, nie tylko pomysł musiał być nośny, ale także język. Dlatego m.in. w spocie zamiast dialogu bohaterów widzimy wiadomości i emotki, które przesyłają sobie w messengerze. Co ważne, całość musiała być uniwersalna i zrozumiała nie tylko w Polsce, ale w całym regionie. Adekwatną formę dla naszego pomysłu pomógł nam znaleźć reżyser, który idealnie wyczuwa trendy – Adrian Chudek – dodaje Kotowska.

Oprócz 30-sekundowego spotu i jego krótszych wersji wykorzystywanych w kampanii, MullenLowe Warsaw jest również odpowiedzialna za sesję zdjęciową na potrzeby key visuala użytego w materiałach digital i BTL na wszystkich rynkach.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W polskiej odsłonie kampanii Aspirin C działania prowadzone są na portalach i w social mediach. Za produkcję zarówno video, jak i foto odpowiada studio produkcyjne Garaż, muzyka pochodzi z zasobów MassiveMusic, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing