Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kampania Bardzo Dobre Maniery wyróżniona na Eurobest

Podczas tegorocznego europejskiego festiwalu kreatywności Eurobest, kampania Bardzo Dobre Maniery przygotowana przez Cheil Polska dla PCK, została wyróżniona brązem w kategorii Media.
O autorze
1 min czytania 2013-12-09

Oprócz nagrody w kategorii „Best Use of Ambient Media: Small Scale”, kampania była również dwukrotnie nominowana do głównych nagród w kategoriach „Best Low Budget Campaign” (Direct) oraz „Charities & Public health” (Media).

Bardzo Dobre Maniery to próba wprowadzenia nowego modelu finansowania działań podejmowanych przez PCK, stąd cieszy dostrzeżenie tego pomysłu na międzynarodowym festiwalu. Wciąż pracujemy nad rozwojem tej kampanii i wierzymy, że nasze rozwiązanie przyjmie się również poza granicami Polski. Podjęliśmy już wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem pierwsze kroki mające na celu przeniesienie Bardzo Dobrych Manier do innych krajów” – mówi Marcin Talarek, Head of Innovation w agencji Cheil Polska.

Bardzo Dobre Maniery uruchomione przez Cheil i Polski Czerwony Krzyż we wrześniu tego roku wprowadziły nowy model finansowania działań PCK na rzecz niedożywionych dzieci, ograniczając konieczność organizacji jednorazowych zbiórek. Inicjatywa została oparta na zasadach restauracyjnego savoir-vivre’u – po posiłku zjedzonym w restauracji uczestniczącej w projekcie wystarczy ułożyć sztućce na krzyż na talerzu, aby obsługa doliczyła 5 zł do rachunku klienta – tyle bowiem kosztuje ciepły obiad dla niedożywionego dziecka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas tegorocznej edycji konkursu Eurobest, oprócz Cheil Polska, nagrody zdobyły jeszcze:

  • srebro 180heartbeats + JUNG v. MATT za Rak’n’Roll Records
  • brąz DDB Warszawa za Chalkboard Menu
Pełna lista laureatów: www.eurobest.com/winners/2013

Słuchaj podcastu NowyMarketing