TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania „Dreamscapes” promuje w Europie nowe międzykontynentalne połączenia Lufthansy

Pod hasłem „Oczekuj Nieoczekiwanego” Lufthansa inauguruje dzisiaj kampanię online „Dreamscapes 2.0”. Na stronie www.lufthansa-dreamscapes.com przewoźnik promuje nowe turystyczne kierunki międzykontynentalne.
O autorze
1 min czytania 2016-06-23

Link do strony jest dostępny przez lh.com, specjalny newsletter oraz kanały w social mediach.

Dreamscapes 2.0” jest dostosowaną kontynuacją nagrodzonej kampanii stworzonej we współpracy z serbską agencją reklamową Degordian. Nowa strona internetowa odpowiada na indywidualne potrzeby klientów informując i inspirując dzięki kilku kreatywnym funkcjom. Interaktywne komponenty takie jak wideo i grafiki zostały dostosowane do różnych urządzeń i lokalizacji użytkownika. Strona zawiera ciekawe fakty o każdym z kierunków i zindywidualizowane informacje dla każdego użytkownika, zgodnie z hasłem “Oczekuj Nieoczekiwanego”. Ponadto, klienci mogą rezerwować rejsy bezpośrednio ze strony Dreamscapes. Kampania została w dużej mierze oparta na komunikatach wizualnych, aby odwołać się do podróżniczych marzeń użytkowników. Skierowana jest do osób zainteresowanych turystycznymi kierunkami międzykontynentalnymi, które chcą podróżować w komfortowych warunkach. 

Jednym z miast promowanych w kampanii jest San José. To świetna baza do odkrywania nazywanej „złotym stanem” Kalifornii i zobaczenia wyjątkowych miejsc jak Park Narodowy Yosemite i Jezioro Tahoe. Od 1 lipca Lufthansa będzie oferować 5 rejsów tygodniowo z Frankfurtu do Doliny Silikonowej. Lotnisko San José jest dobrą alternatywą dla położonego na północ lotniska San Francisco i przekształca się obecnie w międzynarodowe lotnisko przesiadkowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj