Link do strony jest dostępny przez lh.com, specjalny newsletter oraz kanały w social mediach.
“Dreamscapes 2.0” jest dostosowaną kontynuacją nagrodzonej kampanii stworzonej we współpracy z serbską agencją reklamową Degordian. Nowa strona internetowa odpowiada na indywidualne potrzeby klientów informując i inspirując dzięki kilku kreatywnym funkcjom. Interaktywne komponenty takie jak wideo i grafiki zostały dostosowane do różnych urządzeń i lokalizacji użytkownika. Strona zawiera ciekawe fakty o każdym z kierunków i zindywidualizowane informacje dla każdego użytkownika, zgodnie z hasłem “Oczekuj Nieoczekiwanego”. Ponadto, klienci mogą rezerwować rejsy bezpośrednio ze strony Dreamscapes. Kampania została w dużej mierze oparta na komunikatach wizualnych, aby odwołać się do podróżniczych marzeń użytkowników. Skierowana jest do osób zainteresowanych turystycznymi kierunkami międzykontynentalnymi, które chcą podróżować w komfortowych warunkach.
Zobacz również
Jednym z miast promowanych w kampanii jest San José. To świetna baza do odkrywania nazywanej „złotym stanem” Kalifornii i zobaczenia wyjątkowych miejsc jak Park Narodowy Yosemite i Jezioro Tahoe. Od 1 lipca Lufthansa będzie oferować 5 rejsów tygodniowo z Frankfurtu do Doliny Silikonowej. Lotnisko San José jest dobrą alternatywą dla położonego na północ lotniska San Francisco i przekształca się obecnie w międzynarodowe lotnisko przesiadkowe.