Już po raz czwarty w ramach Konkursu „Siła Przyciągania” nagrodzono firmy, które w najciekawszy i najskuteczniejszy sposób wdrożyły inicjatywy, które pomogły firmom stać się atrakcyjnym pracodawcą.
Projekt sztos: „Praca na wakacje” w Biedronce
Zobacz również
Głównymi założeniami kampanii było dotarcie do młodych ludzi szukających pracy na wakacje.
– Aby trafić do grupy docelowej, koncept kreatywny oparliśmy na zręcznej zabawie słowem. Połączenie kontekstu „świeżego asortymentu” ze związkami frazeologicznymi, pozwoliło na wykreowanie niestandardowego przekazu. I tak powstały hasła, które z przymrużeniem oka informują o benefitach pracy w sklepach Biedronka: „Kapusty nigdy za wiele”, „Zawodowy bestSELER” i „Wisienka na torcie do udanych wakacji” – mówi Tomasz Graszewicz, CEO Job’n’Joy.
– Biedronka jako największy prywatny pracodawca w kraju oferuje wiele korzyści, jak atrakcyjna stawka godzinowa, elastyczny grafik czy pracę zmianową, dzięki czemu młode osoby mogą ułożyć sobie pracę w taki sposób, aby nie kolidowały z innymi planami. Kampania została zaprojektowana w taki sposób, aby wskazać paletę benefitów i szansę na rozwój. Cieszymy się, że niestandardowa forma, spotkała się z uznaniem jury. Jest to dla nas tym bardziej wartościowe, że docenili nas millenialsi, czyli przedstawiciele grupy docelowej naszej kampanii. Trafność kampanii pokazują również jej wyniki: zasięg na poziomie 1 622 573 wyświetleń i rekordowa liczba 2648 przesłanych cv – mówi Marta Śliwińska, senior employer branding manager Jeronimo Martins.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing