Nowy cykl składa się z 5 odcinków, które są publikowane co każdy czwartek.
Pojawili się w nich między innymi prof. Zbigniew Izdebski, który od lat 90. regularnie bada seksualność Polaków, dr Agata Loewe, terapeutka seksualna i psychoterapeutka, Andrzej Gryżewski, seksuolog, psychoterapeuta, współautora książki „Sztuka obsługi penisa” oraz dr hab. Katarzyna Waszyńska, psycholog i seksuolog kliniczny.
Zobacz również
Specjaliści zostali dobrani tak, aby spojrzeć na zagadnienie zarówno z kobiecego, jak i męskiego punktu widzenia. W odcinkach poruszone są tematy: „Jak zadbać o ogień w sypialni?” lub „Co robić, żeby chciało się chcieć?”, „Kiedy i jak kształtują się nasze gusta seksualne?”, „Problemy z erekcją”, „Kryzys męskości – fakt czy mit?”, „Zagadki kobiecego i męskiego orgazmu”.
Oprócz odcinków videocastu „SexDebata”, które pojawiają się na przygotowanej stronie oraz na platformach: Spotify, YouTube, Apple, Onet Audio, działania wspierają artykuły natywne, content w social mediach i digitalu. Za koncept działań i realizację odpowiedzialne są agencja digitalowo-contentowa LiquidThread oraz agencja mediowa Starcom razem z redakcją Onet (Axel Ringier Springer).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]