Kampania marki Mensil mająca na celu zachęcenie Polaków do częstszych rozmów o seksie

W ramach działań marki powstał videocast „SexDebata” z udziałem specjalistów, autorytetów w obszarze seksuologii.
O autorze
1 min czytania 2022-05-13

Nowy cykl składa się z 5 odcinków, które są publikowane co każdy czwartek.

Pojawili się w nich między innymi prof. Zbigniew Izdebski, który od lat 90. regularnie bada seksualność Polaków, dr Agata Loewe, terapeutka seksualna i psychoterapeutka, Andrzej Gryżewski, seksuolog, psychoterapeuta, współautora książki „Sztuka obsługi penisa” oraz dr hab. Katarzyna Waszyńska, psycholog i seksuolog kliniczny.

Specjaliści zostali dobrani tak, aby spojrzeć na zagadnienie zarówno z kobiecego, jak i męskiego punktu widzenia. W odcinkach poruszone są tematy: „Jak zadbać o ogień w sypialni?” lub „Co robić, żeby chciało się chcieć?”, „Kiedy i jak kształtują się nasze gusta seksualne?”, „Problemy z erekcją”, „Kryzys męskości – fakt czy mit?”, „Zagadki kobiecego i męskiego orgazmu”.

Oprócz odcinków videocastu „SexDebata”, które pojawiają się na przygotowanej stronie oraz na platformach: Spotify, YouTube, Apple, Onet Audio, działania wspierają artykuły natywne, content w social mediach i digitalu. Za koncept działań i realizację odpowiedzialne są agencja digitalowo-contentowa LiquidThread oraz agencja mediowa Starcom razem z redakcją Onet (Axel Ringier Springer).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj