Kampania „Można?Można” została mianowana najlepszą tegoroczną kampanią reklamową, a Mobilny Wpłatomat zyskał tytuł najlepszej aplikacji mobilnej. Wśród wyróżnionych w konkursie projektów znalazł się również spot reklamowy Idea Banku z nagrodzonej kampanii oraz przestrzeń coworkingowa Idea Hub.
Idea Bank drugi rok z rzędu zdobył statuetkę za najlepszą kampanię reklamową w konkursie Kreatura. Wcześniejsza „Duma Przedsiębiorcy”, w której udział wzięli prawdziwi właściciele firm będący klientami banku zrobiła prawdziwą furorę w kraju i zagranicą. Teraz nagroda trafiła do Idea Banku za tegoroczną kampanię „Można?Można”. – W humorystyczny sposób zestawialiśmy codzienne problemy przedsiębiorców, takie jak biurokracja, brak czasu czy wygodnego miejsca do pracy, z naszymi innowacyjnymi usługami, ułatwiającymi prowadzenie biznesu. Cieszymy się, że kampania przypadła do gustu naszym klientom i została dostrzeżona w tak prestiżowym konkursie – powiedziała Kornelia Pieniek, Brand Managerka Idea Banku.
Zobacz również
Na prowadzoną w okresie letnim kampanię składały się komunikaty umieszczone na nośnikach zewnętrznych w Warszawie oraz reklamy w lokalnych kinach studyjnych i stacjach radiowych. Idea Bank promował się także w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internetowych serwisach filmowych. Za swój 45-sekundowy spot otrzymał w tegorocznej Kreaturze wyróżnienie w kategorii TV/Kino. Koncept kreatywny kampanii został przygotowany przez agencję Brasil.
Druga Kreatura przyznana Idea Bankowi w kategorii Digital to zasługa aplikacji mobilnej do zamawiania specjalnego auta z wbudowanym wpłatomatem, w którym przedsiębiorca może zdeponować utarg np. z całego dnia pracy sklepu. Mobilny Wpłatomat to pojazd, który można wezwać jak taxówkę, dzięki czemu pojawi się przed firmą w wyznaczonym czasie. Usługa dostępna jest na razie w Warszawie.
– Kiedy rok temu startowaliśmy z usługą, nie przypuszczaliśmy, że będzie cieszyła się takim zainteresowaniem. Klienci skutecznie przekonali się do korzystania z aplikacji, ze względu na wygodę i oszczędność czasu– podsumował Łukasz Vászon, Project Manager Idea Banku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W konkursie w kategorii Open wyróżniono również Idea Hub, czyli niestandardowy oddział Idea Banku, w którym przedsiębiorca ma możliwość wynajęcia sali konferencyjnej na biznesowe spotkanie, pracy w przestrzeni coworkingowej przy kawie i prasie lub załatwienia bankowej sprawy. Z tego typu przestrzeni skorzystać można w placówkach zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do tegorocznej, XIX edycji organizowanego przez Media & Marketing Polska konkursu zgłoszono 138 prac. Udział wzięły agencje reklamowe i interaktywne, domy mediowe, studia filmowe i fotograficzne, zespoły marketingowe różnych firm. Prace w konkursie oceniane były przez jury złożone z przedstawicieli polskich ekspertów reklamowych. Pod uwagę brano ich oryginalność i jakość wykonania. Jury przyznało grand prix, 13 statuetek i 23 wyróżnienia. Wręczenie statuetek miało miejsce podczas gali, które odbyła się
26 listopada w Warszawskim Teatrze&Clubie Capitol.