D&AD – organizowany przez brytyjską organizację D&AD oraz Advertising Week – to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży kreatywnej. Nagrody w kształcie charakterystycznych ołówków są przyznawane od 1962 roku za kampanie, które wyróżniają się zarówno na poziomie idei, jak i perfekcyjnego rzemiosła.
Kampania agencji Ogilvy „Green Instructions”, przygotowana dla Lego Polska, znalazła się na shortliście konkursu w kategorii Impact.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Gala konkursowa odbędzie się 26 i 27 maja.