Kampania ORLEN z okazji igrzysk paralimpijskich w Paryżu

Kampania ORLEN z okazji igrzysk paralimpijskich w Paryżu
28 sierpnia 2024 roku w Paryżu wystartowały XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie. ORLEN, sponsor strategiczny Polskiego Komitetu Paralimpijskiego, wspólnie z Kanałem Sportowym i portalem Gazeta.pl rozpoczął na tę okoliczność specjalną kampanię informacyjną.
O autorze
1 min czytania 2024-08-29

Igrzyska paralimpijskie w Paryżu są już piątą imprezą tej rangi, w czasie której Polski Komitet Paralimpijski może liczyć na wsparcie ORLEN-u. Spółka od 2017 roku jest Sponsorem Strategicznym PKPar.

ORLEN razem z Kanałem Sportowym i portalem Gazeta.pl przez najbliższe dwa tygodnie zrealizuje specjalną kampanię informacyjną, której głównym celem będzie umożliwienie  polskim kibicom śledzenia wyjątkowej rywalizacji paralimpijczyków, dopingowania oraz wspólnego przeżywania sukcesów sportowych. 

– Paralimpijczycy to  sportowcy, których historie są dla każdego z nas wzorem determinacji i wytrwałości w sportowej aktywności. Dzięki współpracy z Polskim Komitetem Paralimpijskim mamy możliwość wspierania karier wybitnych zawodników i zawodniczek, dzięki temu zawodnicy mogą dobrze przygotować się  do najważniejszych imprez sportowych. Bardzo zależy nam, żeby sport, a w szczególności idea ruchu paralimpijskiego pojawiła się w powszechnej świadomości kibiców. W ten sposób zachęcamy do aktywności fizycznej, a dzięki sukcesom paralimpijczyków pokazujemy, jak ważnym aspektem życia jest właśnie sport – mówi Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca ORLEN-u z Kanałem Sportowym będzie oparta na relacjonowaniu w czasie rzeczywistym występów biało-czerwonych w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube KS, tworzonym przez ponad milionową społeczność. W działania zaangażuje się też Michał Pol, który w Paryżu już po raz piąty wystąpi jako attaché prasowy Polskiej Reprezentacji Paralimpijskiej. Pol raz dziennie będzie też występował w przeznaczonym temu wydarzeniu formacie – „Tylko Sport”, będącym krótkim łączeniem na żywo prosto ze stolicy Francji. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kampanię zainicjowaną przez ORLEN włączył się też jeden z wiodących portali w Polsce – Gazeta.pl. Oprócz kampanii nastawionych na szeroki zasięg i przybliżających przebieg rywalizacji sportowej oraz sylwetki reprezentantów Polski, działania będą uzupełnione content marketingiem. Czytelnicy portalu będą mogli obejrzeć także specjalne, utrzymane w tonie human story materiały wideo przybliżające, wyjątkowe historie polskich paralimpijczyków.

Rywalizacja w ramach XVII Letnich Igrzysk Paralimpijskich potrwa od 28 sierpnia do 8 września 2024.

Zdjęcia: mat. pras.