Kampania promocyjna marki Jameson rusza na rynku czeskim i rumuńskim

Kampania reklamowa dla marki Jameson, zrealizowana w zeszłym roku przez agencję MullenLowe Warsaw na polski rynek, będzie promowała markę również w Czechach i Rumunii.
O autorze
0 min czytania 2022-04-27

Jameson, marka irlandzkiej whiskey, za którą w Polsce odpowiada firma Wyborowa S.A, zrealizowała kampanię pod hasłem „Szukaj swoich”. Za pomysł i realizację odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw. Nowa komunikacja marki wystartowała na naszym rynku w listopadzie zeszłego roku. Teraz polską kampanię zdecydowały się zaadaptować na swoje rynki działy marketingu marki z Czech oraz Rumunii.

Cieszymy się, że nasza praca została doceniona zagranicą. To pokazuje, że dobra idea ma siłę oddziaływania, która wykracza daleko poza lokalny rynek – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw.

W Polsce kampania odbywała się głównie w kanałach digital ze względu na krajowe ograniczenia reklamy alkoholu. W Czechach i Rumunii spoty video będą emitowane również w telewizji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj