Jameson, marka irlandzkiej whiskey, za którą w Polsce odpowiada firma Wyborowa S.A, zrealizowała kampanię pod hasłem „Szukaj swoich”. Za pomysł i realizację odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw. Nowa komunikacja marki wystartowała na naszym rynku w listopadzie zeszłego roku. Teraz polską kampanię zdecydowały się zaadaptować na swoje rynki działy marketingu marki z Czech oraz Rumunii.
Zobacz również
Cieszymy się, że nasza praca została doceniona zagranicą. To pokazuje, że dobra idea ma siłę oddziaływania, która wykracza daleko poza lokalny rynek – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw.
W Polsce kampania odbywała się głównie w kanałach digital ze względu na krajowe ograniczenia reklamy alkoholu. W Czechach i Rumunii spoty video będą emitowane również w telewizji.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]