Informacje o czterech wariantach smakowych piwa Książęce przyporządkowują się do różnorodnych składników spożywczych. Niefiltrowane piwo Złote Pszeniczne powiązane jest z takimi produktami jak oliwki, owoce morza lub drób. Zakup Czerwonego Lagera proponowany jest, gdy na liście pojawią się produkty na grilla: kiełbasa, karkówka czy schab; natomiast piwa Ciemnego Łagodnego, gdy użytkownicy planują kupić słodycze: czekoladę, marcepan, karmel. Reklama ostatniego z piw – Jasnego Ryżowego – pojawiają się przy takich produktach jak ryż, makaron czy orzechy.
Do wszystkich piw stworzone zostały unikatowe hasła reklamowe, opisujące ich walory smakowei nawiązujące do produktów, przy których pokazuje się reklama. Kampania kontekstowa jest uzupełniana przez wyświetlające się banery oraz stworzone specjalnie na potrzeby kampanii strony mobilne, przedstawiające każde z piw. Przy każdym z prezentowanych smaków Książęcego znajduje się specjalny przycisk umożliwiający, za pomocą jednego kliknięcia, dodanie wybranego piwa do listy zakupów w Listonic.
Zobacz również
Kampania promująca markę Książęce wystartowała na początku maja i potrwa do końca lipca. W tym czasie komunikaty będą przyporządkowywać się do produktów, które użytkownicy wpisują na ponad 90 tysięcy list zakupów, tworzonych każdego miesiąca w aplikacji Listonic. Zakupem mediów dla kampanii zajmuje się Dom Mediowy MEC, a kreacją Lubię to – Social Media Agency.