Kampania społeczna #KupPluszaka #ZamiastPsiaka z udziałem influencerów

Fundacja Sarigato w ramach akcji Karmimy Psiaki, przekonuje, że zwierzę to nie prezent, a decyzja o jego posiadaniu powinna być przemyślana. Przeciwdziałając podejmowanym pod wpływem impulsu zakupom, Fundacja zamiast żywych prezentów pod choinkę proponuje maskotki w kształcie Psiaka.
O autorze
0 min czytania 2016-12-23

 – Wsparcie influencerów ze świata mediów i show biznesu –

To nie pierwszy przypadek, w którym influencerzy chętnie wspierają Fundację Sarigato. Do innych można zaliczyć akcję „Nie kupuj – adoptuj”, „Karma wraca” czy „Dasz rybę czy wędkę” opisująca Szkołę 3.0

O akcji #KupPluszaka #ZamiastPsiaka wspomnieli:

Karolina Korwin Piotrowska 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Magdalena Pieczonka 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Honorata Skarbek

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zofia Zborowska

Kamila Szczawińska

i Beata Pawlikowska