Kampania świąteczna Leo Burnett Warszawa dla Orange Polska

8 listopada br. ruszyła kampania świąteczna 360 autorstwa Leo Burnett Warszawa dla operatora telekomunikacyjnego Orange Polska. Wspierają ją 2 spoty reklamowe, promujące najlepsze prezenty pod choinkę od Orange – zestawy telefonów Samsung, Oppo i Xiaomi, oraz telewizor Thomson.
O autorze
1 min czytania 2019-11-14

W trzydziestosekundowym spocie Orange jesteśmy świadkami zabawnych sytuacji, które spotykają filmową rodzinę, a które wszyscy znamy i kojarzymy z gorącego okresu przedświątecznych przygotowań. Choć, jak to w życiu, nie wszystko się udaje, to prezenty od Orange są jak zwykle idealne. „W tej historii udało nam się uchwycić sedno świąt – wszyscy je kochamy, ale przygotowania do nich potrafią zmęczyć nawet najwytrwalszych. Hasło kampanii „kochamy dawać prezenty” podkreśla pewną prawdę o ludziach – bardzo nas cieszy radość naszych bliskich, którzy dostali wymarzony prezent.” – mówi Patryk Michoń, Creative Group Head Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialny za Orange. 

W spocie piętnastosekundowym niektórzy członkowie rodziny nie są w stanie doczekać do pierwszej gwiazdki i marzy im się podejrzeć, co na nich czeka pod choinką, a inni z kolei wykazują się cierpliwością.  Jednych i drugi zbliża wspaniały prezent od Orange.