Kampania WALK wśród najlepszych światowych reklam wg AdForum.com

Kampania przygotowana przez WALK Digital dla Fundacji Integracja - „Nie chcę być strażakiem” została doceniona przez prestiżowe AdForum.com. Spot znalazł się w zestawieniu „TOP 5 – Best ads of the week”, w którym wyróżniane są najlepsze reklamy i kampanie z całego świata.
O autorze
0 min czytania 2016-04-05

AdForum.com jest wiodącym dostawcą informacji na temat światowego przemysłu reklamowego. Współpracuje z kluczowymi tytułami marketingowymi oraz organizatorami największych konkursów reklamowych. Prowadzi również prestiżowe zestawienie „TOP 5 – Best ads of the week”, w którym każdego tygodnia są zamieszczane najlepsze reklamy i kampanie z całego świata, stanowiące źródło inspiracji dla branży marketingowej.

W ostatnim zestawieniu AdForum.com wyróżniło kampanię przygotowaną przez WALK Digital dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem”, która w niesztampowy sposób przełamuje społeczne tabu dotyczące zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz pokazuje ich jako grupę aktywną i mającą do siebie duży dystans.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj