Europejska kampania „We Are Back” skierowana jest do szerokiego grona odbiorców w Polsce i za granicą z przesłaniem mówiącym o tym, że Legia Warszawa jako ambasador polskiego futbolu wróciła do grona uczestników europejskich pucharów i ponownie mierzy się z klasowymi zespołami oraz gwiazdami światowego formatu.
Diodowa reklama z wizerunkiem herbu klubu i hasłem akcji o wymiarach 39 na 71 metrów zaprezentowana została na fasadzie 220 metrowego wieżowca Warsaw Spire. Elektroniczne banery promujące czwartkowy mecz Legia Warszawa – Leicester City wyświetlono w popularnych miejscach na komercyjnej mapie stolicy: Hotelu Marriott, Placu Unii Lubelskiej, Dworcach Warszawa Centralna, Warszawa Śródmieście i Warszawa Wschodnia i Metrze Świętokrzyska. Reklamy z charakterystyczną identyfikacją wizualną w barwach rozgrywek były emitowane również na nośnikach elektronicznych LED City przy stołecznych ulicach i w pojazdach komunikacji miejskiej. W ramach kampanii hasło „Powodzenia Legio” zostało wyświetlone na elewacji PGE Narodowego.
Zobacz również
Przed meczem z Leicester City klub przygotował własną produkcję video zapraszającą do udziału w meczu i wspólnego przeżywania emocji podczas meczów z czołowymi europejskimi klubami.
Obecnie klub wdraża kolejne elementy strategii kampanii. Efekty będą widoczne wkrótce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]