W piątek 9 marca eurobank wystartował z nową kampanią wizerunkową. Pokaże w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. Bohaterami kampanii zostały trzy postaci wampirów:
- Felix – samozwańczy lider grupy, stateczny, rozważny organizator, tradycjonalista dbający o finanse (w tej roli Robert Jarociński),
- Vlad – dandys i bon vivant, pewny siebie, charyzmatyczny (w tej roli Mariusz Zaniewski),
- Maciek – nieporadny, sympatyczny gapa, ufny i pomocny (w tej roli Jan Kardasiński)
– By trafić do nowych Klientów, chcemy się wyróżnić. Chcemy, aby nasz bank komunikował się nieco prowokacyjnie i zabawnie. Wampiry nam w tym pomogą – mówi Alexis Lacroix, prezes eurobanku.
Zobacz również
eurobank – korzystając z bogatej gamy osobowości wampirów – będzie opowiadał o ich codziennym życiu i jednocześnie prezentował zalety oferowanych usług. Wykorzystanie postaci wampirów pozwala podkreślić, że eurobank odpowiada nawet na najbardziej niecodzienne potrzeby Klientów.
Kampanię rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. – W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów – zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.
Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett w przetargu, który eurobank prowadził w 2017 r. Pomysł wyróżnił się humorystycznym przekazem, który powinien sprawić, że kampania będzie lepiej rozpoznawalna w gąszczu przekazów bloku reklamowego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Propozycja kampanii wizerunkowej została poddana szeregowi badań konsumenckich. Ich wyniki okazały się bardzo obiecujące: kampania angażowała uwagę ponad 90% badanych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jako bank użyteczny na co dzień, eurobank będzie budował wizerunek i kompetencje instytucji odpowiadającej na codzienne i niecodzienne potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów. Potwierdzają to wyniki badań nowej platformy. Zdaniem respondentów, reklamy z wampirami budują markę wspierającą swobodę działania, nowoczesną, ułatwiającą życie swoich Klientów – podkreśla Monika Talaga-Piotrowska.
W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – będzie on łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.
Przygody wampirów od piątku 9 marca można śledzić na stronie.