Kampania wizerunkowa eurobanku. Odpowiedź na niecodzienne potrzeby Klientów

„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank. W zwiększeniu rozpoznawalności marki pomogą… wampiry. Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku.
O autorze
1 min czytania 2018-03-09

W piątek 9 marca eurobank wystartował z nową kampanią wizerunkową. Pokaże w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. Bohaterami kampanii zostały trzy postaci wampirów:

  • Felix – samozwańczy lider grupy, stateczny, rozważny organizator, tradycjonalista dbający o finanse (w tej roli Robert Jarociński),
  • Vlad – dandys i bon vivant, pewny siebie, charyzmatyczny (w tej roli Mariusz Zaniewski),
  • Maciek – nieporadny, sympatyczny gapa, ufny i pomocny (w tej roli Jan Kardasiński)

– By trafić do nowych Klientów, chcemy się wyróżnić. Chcemy, aby nasz bank komunikował się nieco prowokacyjnie i zabawnie. Wampiry nam w tym pomogą – mówi Alexis Lacroix, prezes eurobanku.

eurobank – korzystając z bogatej gamy osobowości wampirów – będzie opowiadał o ich codziennym życiu i jednocześnie prezentował zalety oferowanych usług. Wykorzystanie postaci wampirów pozwala podkreślić, że eurobank odpowiada nawet na najbardziej niecodzienne potrzeby Klientów.

Kampanię rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. – W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów – zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett w przetargu, który eurobank prowadził w 2017 r. Pomysł wyróżnił się humorystycznym przekazem, który powinien sprawić, że kampania będzie lepiej rozpoznawalna w gąszczu przekazów bloku reklamowego.

Propozycja kampanii wizerunkowej została poddana szeregowi badań konsumenckich. Ich wyniki okazały się bardzo obiecujące: kampania angażowała uwagę ponad 90% badanych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jako bank użyteczny na co dzień, eurobank będzie budował wizerunek i kompetencje instytucji odpowiadającej na codzienne i niecodzienne potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów. Potwierdzają to wyniki badań nowej platformy. Zdaniem respondentów, reklamy z wampirami budują markę wspierającą swobodę działania, nowoczesną, ułatwiającą życie swoich Klientów – podkreśla Monika Talaga-Piotrowska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – będzie on łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Przygody wampirów od piątku 9 marca można śledzić na stronie.