Kampania Zalando „Your best is yet to come”. Lewandowski promuje uprawianie sportu bez obaw przed porażką

Kampania Zalando „Your best is yet to come”. Lewandowski promuje uprawianie sportu bez obaw przed porażką
Przed latem wypełnionym światowymi wydarzeniami sportowymi, Zalando chce zainspirować ludzi do aktywnego trybu życia i uprawiania sportu bez obawy przed oceną. Marka wystartowała z kampanią, w której występują Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Ebru Önal i Pusha T. Celem akcji jest podkreślenie pozytywnego wpływu sportu na dobre samopoczucie i poczucie wspólnoty.
O autorze
1 min czytania 2024-06-03

Zalando kontynuuje komunikację, w której inspiruje ludzi do odkrywania i wyrażania siebie poprzez sport, uruchamiając nową kampanię „Twoje najlepsze jeszcze przed nami”, która zachęca klientów do zagłębiania się bez lęku w różne dyscypliny sportowe, nie bojąc się porażek.

W momencie kiedy w Europie narastają oczekiwania przed Igrzyskami Olimpijskimi i Mistrzostwami Europy, Zalando zaprasza konsumentów do włączenia się w dynamikę kulturową i zaangażowania się w sport w sposób odzwierciedlający ich tożsamość. Widzowie kampanii mogą dołączyć do czołowych sportowców nie na zwykłym boisku, kiedy osiągają najlepsze wyniki, ale zamiast tego, gdy stają przed nieoczekiwanymi wyzwaniami w piłce nożnej, fitnessie czy bieganiu.

W kampanię włączyli się: Robert Lewandowski, jeden z najwybitniejszych piłkarzy swojego pokolenia; Alexia Putellas, kapitanka FC Barcelona Femení i reprezentacji Hiszpanii kobiet w piłce nożnej; przedsiębiorca zajmujący się modą i fitnessem Caro Daur; gwiazda e-sportu Ebru Önal oraz nominowana do nagrody Grammy artystka Pusha T.

Gwiazdy zachęcono do tego, by bez wstydu spróbowali nowego sportu lub powrócili do starego, bez obawy przed oceną. Kampania propaguje przekonanie, że aktywność sportowa, niezależnie od jej charakteru, ma pozytywny wpływ zarówno na zdrowie fizyczne, jak i psychiczne oraz pomaga ludziom odnaleźć więcej siebie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Pima Rinkesa

– Pod wpływem emocji związanych ze sportowym latem, korzystamy z okazji, aby nawiązać kontakt z naszymi klientami. Chcemy pokazać, jak dostęp Zalando do najlepszych marek sportowych i odpowiedniego asortymentu sportowego, pozwala każdemu osiągać najlepsze wyniki. Obserwowanie, jak historia ożywa, dzięki tak znakomitym talentom, jak Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T jest dla nas wszystkich momentem dumy – komentuje Sara Spännar, wiceprezes ds. marketingu w Zalando.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Praca z Zalando nad kampanią „Twoje najlepsze dopiero przed nami” była wspaniałym doświadczeniem. Doskonale wpisuje się w moje przekonanie, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie i osiąganie celów bez obawy o porażkę. W piłce nożnej, podobnie jak w życiu, chodzi o to, aby każdego dnia iść do przodu i ulepszać się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do korzystania ze wzlotów i upadków – mówi Robert Lewandowski, napastnik FC Barcelona.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko