Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Kanadyjska marka zaprezentowała kolekcję idealną do pracy zdalnej

Kanadyjska marka zaprezentowała kolekcję idealną do pracy zdalnej
Henri Vézina, kanadyjska marka z modą męską, zaprezentowała kolekcję z myślą o naszej nowej rzeczywistości – składa się ona bowiem z ubrań, które świetnie sprawdzą są podczas pracy zdalnej i kilkugodzinnych wideokonferencji.
O autorze
1 min czytania 2020-10-22

Pandemia koronawirusa spowodowała, że praca zdalna stała się naszą nową codziennością. Wiele osób doceniło tzw. home office za wygodę – przede wszystkim maksymalne skrócenie czasu dotarcia do miejsca pracy (wystarczy wszak tylko wstać z łóżka i włączyć komputer), a także możliwość wykonywania codziennych zadań w wygodnych ubraniach. Nie bez powodu w ostatnich miesiącach rekordy popularności biły wszelkiego rodzaju dresy i bluzy, czyli odzież z segmentu homewear. 

Teraz w myśl wspomnianego homewearu, choć może nieco bardziej eleganckiego, nową kampanię zaprezentowała kanadyjska marka Henri Vézina. W jej ramach powstała seria zdjęć przedstawiająca modeli ubranych w strój, który idealnie sprawdziłby się podczas wideokonferencji – składa się on bowiem z eleganckiej góry, czyli marynarki i koszuli, oraz dużo mniej formalnego dołu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Dentsu, Canada. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzieci wybiegające przed kamerę i przewracające się tła – śmiesznych filmików ukazujących różne faile podczas calli biznesowych nie brakuje, a przecież te memowe scenariusze pisze samo życie. Jak odnajdują się w tej sytuacji osoby działające w branży marketingowej?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się