Kanadyjski optyk przekształcił fasady okienne w okulary

Kanadyjski optyk przekształcił fasady okienne w okulary
Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób zareklamowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary.
O autorze
0 min czytania 2019-09-06

Ten niekonwencjonalny outdoor kanadyjskiego optyka pokazuje, że niekiedy drobna reklama jest o wiele lepsza niż taka, która rzuca się w oczy. 

Opto-Réseau do promocji swoich usług postanowił wykorzystać zjawisko pareidolii, czyli dopatrywania się znanych kształtów w przypadkowych szczegółach. Na wybranych fasadach budynków znajdujących się nieopodal butiku, marka umieściła swoje logo na czarnym tle. I to w nie byle jakim miejscu, a między dwoma oknami, sprawiając, że wyglądały one jak okulary.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: facebook.com/optoreseau

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.