To nie przypadek, że te dwie firmy bukmacherskie zdecydowały się na wspólne granie z Kanałem Sportowym. Na polskiej scenie YouTube nie ma drugiego tak silnego medium w branży sportowej. Dwa lata pozwoliły zgromadzić blisko milion subskrybentów – o takim przyroście marzą właściciele kanałów na YouTube, ale dla wielu ta liczba pozostaje tylko nieosiągalnym celem.
Mówi się, że sukces ma wielu ojców i w przypadku Kanału Sportowego to zdecydowanie prawda. Założyli go czterej dziennikarze sportowi: Krzysztof Stanowski, Tomasz Smokowski, Mateusz Borek i Michał Pol. Kilka miesięcy temu dołączył do nich Maciej Sawicki, który pełni funkcję Prezesa Zarządu.
Zobacz również
– Najpierw był nieśmiały pomysł i pierwsze szkice, jak miałoby to wyglądać. Jednak od samego początku czuliśmy, że w tym projekcie jest potencjał, przecież Polacy żyją sportem, oglądają go i namiętnie komentują – tak o powstaniu Kanału Sportowego mówi Krzysztof Stanowski.
– Kanał Sportowy to dzisiaj jedno z ważniejszych, jeśli nie najważniejsze w Polsce medium stricte sportowe. Każdego dnia dostarczamy naszym widzom nie tylko informacje ze świata sportu, ale tez rozrywkę – dodaje Tomasz Smokowski.
Współpraca z myślą o dalszym rozwoju
Dwaj bardzo dynamicznie rozwijający się polscy bukmacherzy – Superbet i Fuksiarz.pl postanowili dołączyć do Kanału Sportowego w tym samym czasie i razem budować siłę swoich marek w tym kanale. Zbiega się to także z ogłoszeniem współpracy Superbet z Tomaszem Smokowskim, podczas gdy współpraca Fuksiarza z Krzysztofem Stanowskim trwa od początku startu tej marki w Polsce. Obaj bukmacherzy nie ukrywają, że ciekawe dialogi i komentarze tych dwóch dziennikarzy i jednocześnie założycieli Kanału Sportowego przy zaangażowaniu dwóch współpracujących przy tym projekcie firm bukmacherskich dają szansę na ciekawy i unikalny kontent sportowy z korzyścią dla fanów. Współpraca zakłada między innymi promowanie marek bukmacherskich w czasie trwania najpopularniejszych programów i w serwisach społecznościowych Kanału Sportowego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– W sporcie przede wszystkim chodzi o zdrową rywalizację i dobrą zabawę. Te wartości chcemy przełożyć także na nasz biznes. Współpraca Superbet i Fuksiarza z Kanałem Sportowym to przełomowy krok, gdzie dwóch konkurujących ze sobą operatorów spotyka się przy wspólnym projekcie, by wyznaczać nowe standardy rywalizacji i jednocześnie budować przy tym indywidualną siłę swoich marek. Razem z Fuksiarz.pl chcemy pokazać, że codzienna biznesowa rywalizacja nie stoi na przeszkodzie wspólnym działaniom, wspierającym treści sportowe najwyższej jakości. Ogromnie cieszy nas też fakt dołączenia Tomka Smokowskiego do grona naszych ambasadorów – komentuje Adam Lamentowicz, Prezes Superbet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– To logiczny krok naprzód, zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów. Widzimy duże korzyści ze wspólnych działań zarówno z Kanałem Sportowym, jak również z Superbet. Ta współpraca jest dla nas szansą do rozwoju, ale też dowodem na to, że mimo codziennego konkurowania, jesteśmy w stanie dojść do porozumienia dla osiągnięcia celu. Każda marka chce się rozwijać, chce rosnąć, a naszym zdaniem rozwój idzie w parze ze współpracą – tak o nawiązaniu współpracy mówi prezes Fuksiarz.pl, Marcin Szpalerski.