W ciągu całego roku 2020 Kantar przetestował ponad 10 tys. reklam dla klientów z całego świata. Dziś Kantar ogłosił, które reklamy najlepiej wypadły w testach skuteczności. Nagrody przyznawane przez Kantar za skuteczność kreacji reklamowych (Kantar Creative Effectiveness Awards) wyróżniają się wśród innych nagród w świecie reklamy tym, że jurorami są konsumenci.
Realizowane przez Kantar badanie „Barometr COVID-19” wykazało, że konsumenci nadal chcą oglądać reklamy w czasie pandemii, ponieważ daje im to poczucie normalności w czasach, kiedy przez 24 godziny na dobę docierają do nich wiadomości na temat COVID. Kolejne badanie pokazało, że konsumenci w przeważającej mierze przetwarzają treści w taki sam sposób, jak wcześniej. Reklamodawcy, którzy nie złożyli broni w czasie pandemii i inwestowali w swoją markę mimo ogólnego spadku inwestycji w reklamę, zostali nagrodzeni za swoją odwagę.
Zobacz również
W tym, roku po raz pierwszy w historii Kantar Creative Effectiveness Awards, analizy objęły również polskie kampanie realizowane w 2020. W ich wyniku na równi wyróżniliśmy 8 kampanii reklamowych realizowanych w Polsce (poniższa kolejność alfabetyczna).
W globalnym rankingu Kantar Creative Effectiveness Award 2021 za najbardziej kreatywne i najskuteczniejsze kampanie reklamowe uznano:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing