Odpowiada za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego produkty i marki całej Grupy, m.in.: Plejada, Kobieta.onet.pl, Rodziceradza.pl, Medonet.pl, Film.onet.pl, Muzyka.onet.pl.
Do głównych zadań Kariny Hertel będzie należało stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych, z naciskiem na multimedialny content. Karina Hertel będzie raportowała bezpośrednio do członków Group Executive Board.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Karina Hertel pracuje w mediach od 13 lat i specjalizuje się w szeroko pojętej kategorii lifestyle. Przez ostatnie lata była związana z Marquard Media Polska, gdzie w latach 2012-2015 jako dyrektor reklamy ds. nowych mediów odpowiadała za rozwój i komercjalizację kategorii digital oraz za projekty crossmediowe łączące magazyny z serwisami internetowymi wydawnictwa.