Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Karolina Antczak i Bartosz Palasek w dziale kreacji Isobar Polska

Nowy team kreatywny dołączył do kierowanego przez Macieja Nowickiego działu kreacji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar.
O autorze
0 min czytania 2015-07-10

Jako team kreatywny pracują od początku 2014 r. Do Isobaru przeszli z Young & Rubicam Poland, gdzie tworzyli koncepty kreatywne dla klientów takich jak: Velvet, Tymbark, Mercedes-Benz, Tiger Energy Drink, Polkomtel, Żywiec Zdrój, Microsoft czy Danone. 

Karolina Antczak pracowała wcześniej w Havas Worldwide Warsaw. Brała udział w projektach realizowanych dla Nestle, Orange, marek Peugeot, Immochan, Kurka Wolna, Coca-Cola, Pekao SA, Dove czy Praktikera. Bartosz Palasek pracował dla JTW Warsaw (obecnie Lemon Sky J. Walter Thomson Poland), gdzie realizował projekty dla IKEA, Nokii, Nestle KitKat, Saga, Shell, GSK, Jacobs czy Mazdy.