Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Karolina Kawska nową CEO agencji digitalowej Tigers

Po siedmiu latach prężnego rozwoju Tigers na rynku agencji digitalowych, Franciszek Georgiew rezygnuje z fotela CEO. Prezesem zarządu i nowym wspólnikiem Tigers zostaje Karolina Kawska.
O autorze
2 min czytania 2022-05-11

Karolina Kawska z agencją Tigers związana jest od 2015 roku. W 2020 roku objęła funkcję head of social media, a w czerwcu 2021 awansowała na stanowisko head of customer success. Po rezygnacji z pełnienia funkcji CEO przez Franciszka Georgiewa, twórcy i właściciela Tigers, Kawska pokieruje teraz całą agencją. W planach Tigers na ten rok jest m.in. otwarcie pierwszego lokalnego oddziału agencji w Krakowie i przygotowanie do wejścia na zagraniczne rynki w 2023 roku. 

Przez ostatnie dwa lata koncentrowałam się na budowaniu silnego zespołu Customer Success, który rozwinęłam z 7 do 47 specjalistów, oraz znacznym zwiększeniu udziału obsługi klientów z segmentu korporacyjnego. To dobry fundament do dalszej rozbudowy agencji, w której DNA zaszyta jest misja bycia  przewodnikiem po digitalowej dżungli. Nie planuję rewolucji w Tigers. Jesteśmy nowoczesną i dobrze działającą organizacją, w której nieustannie walczymy o podnoszenie jakości i efektywności naszej pracy, co doceniają klienci. Przychody agencji podwajamy konsekwentnie z roku na rok, zebraliśmy świetny team specjalistów z rynku i wykształciliśmy managerów, którzy stoją za tym sukcesem. Jestem ogromnie wdzięczna Franciszkowi oraz wszystkim tym, którzy budowali markę Tigers i przyczynili się do kolejnych sukcesów agencji w minionych 7 latach. Czas na kolejny rozdział – mówi Karolina Kawska, CEO agencji digitalowej Tigers.

Karolina Kawska wraz z funkcją prezesa zarządu, weszła również w posiadanie udziałów w spółce Tigers. Franciszek Georgiew będzie teraz koncentrował swoją uwagę na rozwoju grupy podmiotów działających w obszarach marketingu, technologii i automatyzacji przedsiębiorstw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Oddaję stery agencji w momencie jej rozkwitu. Rośniemy najszybciej na rynku, a kolejne oceny satysfakcji klientów dają poczucie dobrze wykonanej pracy. To początek kolejnego rozdziału, w którym Karolina i zbudowany przez nas zespół liderski sięgną razem po kolejne szczyty w obszarze digital marketingu. Moje naturalne talenty i uwolniony czas będę chciał wykorzystać w budowaniu grupy podmiotów z obszarów marketingu i technologii z silnym zapleczem shared services center, a także budować naszą obecność zagranicą z wykorzystaniem zewnętrznego finansowania. Tigers stanowi esencjonalną część tego planu i jest swego rodzaju wzorem do naśladowania przez nowe przedsięwzięcia. Cieszę się, że przekazuję firmę w tak kompetentne ręce – mówi Franciszek Georgiew, założyciel i właściciel spółki Tigers.

Karolina Kawska w przeszłości pracowała jako prezenterka radiowa i telewizyjna, a w 2012 roku dołączyła do agencji PR Media Forum, gdzie zarządzała zespołem oraz prowadziła projekty głównie w obszarze PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego. W 2018 roku jako PR Manager platformy Storytel uczestniczyła w kreowaniu i realizacji wielokrotnie nagradzanych kampanii promocyjnych. W Tigers od 2015 pełniła rolę head of PR, zaś w okresie marzec 2020 – maj 2021 head of social media. W czerwcu 2021 roku stanęła na czele połączonych zespołów specjalistów, z roli head of customer success, awansowała w maju 2022 na CEO agencji, zostając jednocześnie mniejszościowym udziałowcem spółki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się