Kulig w LUCKYYOU zajmie się budową strategii marketingowej agencji oraz kompleksową obsługą projektów wewnętrznych i zewnętrznych. Odpowiedzialna będzie również za działania komunikacyjne i CSR-owe firmy, eventy, publikacje oraz rzecznictwo prasowe.
Karolina Kulig posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR i komunikacji. Pełniła funkcję communication managera w agencjach RiverWood i AF.agency, obsługiwała liczne wydarzenia i instytucje kulturalne. Przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję rzecznika prasowego i marketing managera w prywatnej uczelni wyższej Collegium Da Vinci, gdzie pozostaje wykładowcą. Jest członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”.
Zobacz również
– Wzmocnienie zespołu przez Karolinę na stanowisku marketing & PR managera to dla nas bardzo ważny krok w kierunku wzmacniania wizerunku i widoczności agencji na rynku. Dotychczasowe doświadczenie Karoliny to nie tylko wzmocnienie marketingu agencji, ale też ważny ruch w rozwoju działań edukacyjnych i CSRowych, tak ważnych na dynamicznie rozwijającym się rynku marketingowym i kreatywnym – mówi Krzysztof Świtoński, CEO & Co-Founder w LUCKYYOU. – To też doskonałe wejście w drugą dekadę działalności agencji – w roku 2023 obchodzimy dziesiąte urodziny – dodaje Świtoński.