Karolina Niedzielska-Gruca obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej Canal+

Karolina Niedzielska-Gruca obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej Canal+
Karolina Niedzielska-Gruca z początkiem marca 2025 roku dołączy do CANAL+ Polska i obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej.
O autorze
1 min czytania 2025-02-11

Będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie i wdrażanie spójnej strategii wizualnej i kreatywnej CANAL+ w obszarze streamingu w aplikacji CANAL+, telewizji, digitalu i social mediach, oraz planowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii programowej i marketingowej. Do jej obowiązków będzie należało również zarządzanie zespołem kreatywnym CANAL+ złożonym z grafików, animatorów 2D/3D i projektantów, którzy tworzą m.in. oprawy programów CANAL+ dostępnych w telewizji i streamingu oraz identyfikacje wizualne produkcji oryginalnych CANAL+.

– Swoją pracę traktuję jako sztukę użytkową, a twórczość, zarówno ta komercyjna, jak i artystyczna, daje mi poczucie spełnienia i pozwala się realizować. Niesamowitą przyjemność sprawia mi również poszukiwanie ciekawych rozwiązań, wychodzących poza ustalone ramy, dlatego bardzo cieszę się, mogąc dołączyć do CANAL+, który realizuje wyjątkowe i angażujące projekty. Jestem pewna, że z tak utalentowanym i ambitnym zespołem stworzymy wyróżniające się i nowoczesne kampanie. Bo przecież wszyscy jesteśmy widzami i kochamy jakościowe treści – mówi Karolina Niedzielska-Gruca, przyszła dyrektor kreatywna CANAL+ Polska.

Karolina Niedzielska-Gruca posiada przeszło czternastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnich dziewięć lat była związana z Publicis Group, najpierw jako Senior Art Director, a następnie Creative Group Head. Wcześniej przez pięć lat była związana z Walk Group, gdzie zajmowała stanowisko Art Director. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała dla klientów z różnych branż, m.in. Orange, L’Oréal, BNP Paribas, Mondelez, PZU, Unilever, Nikon, Kompania Piwowarska, Sanofi, Żabka Jush!.

Jej prace były nagradzane na konkursach (m.in. KTR, Golden Drum i D&AD), a tworzone przez nią projekty trafiały na shortlisty Cannes Lions i Clio Award. Szczególnie ceni sobie nagrodę za Kampanię Społeczną Roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing