Karolina Śmiejkowska objęła stanowisko head of consumer&gaming w ramach należącego do monday group, brandu monday comms. Zastąpiła tym samym Krzysztofa Rygla, który kierował zespołem od 2017 roku, a z końcem lutego rozstał się z agencją. Z kolei Katarzyna Żdanuk, head of finance and administration objęla w grupie funkcję partnerki.
Karolina Śmiejkowska jako szefowa działu Consumer&Gaming odpowiada za wsparcie strategiczne klientów działu – firm z sektora nowych technologii, gamingu i esportu, a także jakość realizowanych projektów. Do jej zadań należy również rozwój zespołu i portfolio klientów, w tym działania new business.
Zobacz również
Karolina Śmiejkowska ma 11 lat doświadczenia w prowadzeniu działań komunikacyjnych. Współpracowała z takimi firmami jak IKEA, x-kom czy Acer. Jest laureatką srebrnej i brązowej statuetki w konkursie Złote Spinacze 2021 za kampanię „Let creators be creators” zrealizowanej dla marki Acer.
Z początkiem stycznia rolę partnerki w monday group objęła Katarzyna Żdanuk, head of finance and administration. Dołączyła tym samym do Aleksandry Bobkowskiej, kierującej w agencji działem Brand&Corporate. W nowej roli Katarzyna Żdanuk uczestniczy w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących kluczowych obszarów działania grupy, w szczególności zarządzania finansami, procedur wewnętrznych, usprawnień operacyjnych oraz księgowych.
Funkcję partnerki łączy ze swoimi dotychczasowymi zadaniami na stanowisku szefowej działu Finansów i Administracji, za który odpowiada od czasu dołączenia do monday group w 2021 r. Od początku swojej kariery związana z obszarem księgowości. Przez kilkanaście lat zdobywała doświadczenie jako księgowa przechodząc przez różne obszary rachunkowości, oraz Finance Controller, poznając tajniki finansów i controllingu w biznesie. Posiada Certyfikat Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz stale poszerza swoją wiedzę poprzez szkolenia i studia podyplomowe.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing