Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”

Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
Starość nie musi kojarzyć się wyłącznie z wizytami u lekarza. Czas spojrzeć na proces starzenia z innej perspektywy – jako proces możliwy do świadomego projektowania. Taką narrację  podjęła marka MultiSport, będąc częścią wystawy „Sztuka starzenia”, która odbyła się w ramach Gdynia Design Days w dniach 24–29 czerwca 2025 roku.
O autorze
1 min czytania 2025-07-09

Wystawa „Sztuka starzenia” to projekt, który dotyka trudnego, ale bardzo aktualnego tematu, ukazując starzenie się nie jako problem, lecz jako naturalny proces pełen nowych emocji, zmian i potrzeb. Kuratorzy, Aleksandra Majdzik-Cisowska oraz Izabela i Szymon Serej, zaprosili do współpracy projektantów, artystów oraz twórców innowacji, którzy stworzyli eksponaty i instalacje powiązane z tematem starości.

Na wystawie znalazły się m.in. symulator starzenia, technologie wspierające mobilność, specjalistyczne sztućce ułatwiające codzienne czynności czy projekty designerskie odpowiadające na potrzeby starzejącego się społeczeństwa.

W tym kontekście, obecność MultiSport nie jest przypadkowa. Choć karty ułatwiające dostęp do aktywności fizycznej nie kojarzą się ze sztuką ani designem, istotnie uzupełniły przekaz wystawy, zwracając uwagę na rolę aktywności fizycznej. Wystawie towarzyszyły darmowe treningi organizowane na plaży miejskiej przez Fundację MultiSport.

Wystawa „Sztuka starzenia” nie ograniczała się do portretowania seniorów. To wystawa o wszystkich – o przemianach, które zachodzą niezależnie od rocznika. O ciele, które się zmienia. O emocjach, które dojrzewają. O życiu, które – jeśli jest dobrze zaprojektowane – może trwać długo i dobrze. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zależało nam, by pokazać, że aktywność fizyczna to narzędzie, które można wykorzystać do wspierania swojej sprawności, ale też ważny element niezależności, relacji społecznych i jakości codziennego życia. Bez względu na wiek. Obecność kart MultiSport wśród eksponatów ma charakter symboliczny. To przedmiot dobrze znany, funkcjonujący w obiegu od lat, ale w kontekście wystawy zyskuje nowe znaczenie: jako przypomnienie, że proces starzenia zaczyna się znacznie wcześniej, niż sądzimy – i że można go świadomie projektować – w aktywny sposób – mówi współkuratorka wystawy, projektantka Aleksandra Majdzik-Cisowska.

– Stawiając na edukację i zachęcanie do aktywności fizycznej pozostajemy otwarci na formy i narzędzia komunikacji, dlatego jako zespół PR chętnie zaangażowaliśmy się w działania wokół wystawy „Sztuka starzenia”. Poprzez naszą obecność w projekcie, chcieliśmy przede wszystkim pokazać, że regularne korzystanie z aktywności nie powinno mieć granic wiekowych, a także, że jest to jeden z fundamentów dłuższego i lepszego życia. Współpraca z inicjatywą artystyczną była dla nas także okazją do przedstawienia w nieco innym formacie kluczowych wyróżników programu MultiSport – kultowego i ponadczasowego produktu, który odpowiada na aktualne wyzwania społeczne i zdrowotne – mówi Sandra Dobrowolska, Senior PR Specialist w Benefit Systems.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację działań PR związanych z udziałem MultiSport w wystawie odpowiadał zespół PR Benefit Systems.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się