Kartka świąteczna od Zenith Optimedia Group daje nam możliwość uczestniczenia w interaktywnym przygotowywaniu koszyczka wielkanocnego, składającego się z elementów przez nas wybranych.
Zobacz również
K2 w ramach życzeń świątecznych przygotowało stronę, na której dowiemy się ile dokładnie dni, godzin i minut zostało do świąt, a także otrzymamy cenną radę – co powinnyśmy zrobić przed świętami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei Golden Submarine wykazało się nie lada pomysłowością i stworzyło stronę, dzięki której nasze życzenia zostaną wysłane do osoby przez nas wskazanej i dosłownie „wyćwierkane” w alfabecie Morsa.
Specjalną stronę przygotowało również Lemon Sky J. Walter Thompson. Dostępna jest ona wyłącznie na urządzniach mobilnych. Dowiemy się z niej (przy powtórnym wejściu na nią 5 kwietnia), ile czasu czasu spędziliśmy przy świątecznym stole bez telefonu.
Także Dentsu Aegis Network przygotowało swoją kreację.
The Digitals postawili na interakcję. Sprawdźcie sami >
Również OS3 życzy wszystkim Wesołych Świąt.
Poniżej pozostałe kreacje świąteczne:
Jeśli macie podobne przykłady – podsyłajcie i pochwalcie się niecodziennymi kreacjami wielkanocnymi.