Spot z udziałem Kasztelana na koniu utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem aktorów wcielających się w pracowników jednego ze sklepów sieci. W klientów sieci Żabka wcielali się w nich już m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek, bokser Mike Tyson czy skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch.
– Naszą komunikację charakteryzuje niekonwencjonalny sposób, w jaki opowiadamy o codzienności. W ten sposób skradliśmy serca odbiorców. Jesteśmy wiarygodni, ponieważ opieramy się na sytuacjach, które wywołują lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy często jest on zakryty maseczką. Opracowany koncept daje elastyczność, możemy więc wspólnie z naszymi dostawcami tworzyć innowacyjne kreacje, zapraszając znane i lubiane osoby publiczne, czy łączyć niestandardowo koncepty reklamowe jak w przypadku współpracy z Carlsberg Polska i kampanią marki Kasztelan „Racz Waść Wpaść” – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu w firmie Żabka Polska.
Zobacz również
– Połączenie humoru sytuacyjnego znanego z kampanii Żabki ze spektakularną postacią Kasztelana na koniu, który i tym razem zaskoczy konsumentów swoją obecnością w mało oczekiwanym miejscu, to przepis na doskonałą kreację i uśmiech widzów. W końcu zakupy na grilla, to kontynuacja naszych biesiadnych tradycji przygotowań do spotkań przy jedzeniu i piwie – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan.
Reklama „Zaproszenie” pojawiła się w telewizji i na kanale YouTube 28 kwietnia br. Spot towarzyszy przygotowanej przez sieć Żabka we współpracy z Carlsberg Polska promocji, w ramach której piwo Kasztelan Jasne Pełne oraz Niepasteryzowane w butelce 0,5 l dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,20 zł/szt. przy zakupie 3 szt. Promocja obowiązuje do 11 maja br. lub do wyczerpania zapasów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce