Katarzyna Kostacińska z marketingiem jest związana od blisko 15 lat. Wcześniej pracowała dla takich firm jak Deante, Hexeline, Dakri. Przez ostatnie lata była odpowiedzialna za marketing marki Monnari. Odpowiadała między innymi za strategię marki, jej komunikację i promocję zarówno on- line, jak i off-line.
Decyzja o zmianie pracy w atrakcyjnej branży modowej na pracę w branży związanej z nowymi mediami na pierwszy rzut oka może wydawać się nielogiczna, ale tylko pozornie. Od lat obserwuję rozwój technologii, jestem pasjonatką nowych mediów, w szczególności Internetu. Zmiana sposobu komunikacji, szybkości docierania z informacją, możliwości rodem z najlepszych filmów science fiction, jakimi dysponują obecnie marketerzy, są fascynujące i niosą za sobą ogromny potencjał, a ja uwielbiam nowe wyzwania – mówi Katarzyna Kostacińska.
Zobacz również
Powierzenie Katarzynie Kostacińskiej stanowiska marketing managera jest efektem nowej strategii i podejścia firmy w związku z dynamicznym rozwojem. Organizacja z roku na rok rośnie, szybciej niż rynek usług SEO/SEM. Niezwykle szybko zmienia się także wachlarz usług, które agencja oferuje swoim klientom, by zapewnić im kompleksową pomoc w obecności nie tylko w wyszukiwarkach internetowych, ale całym Internecie.
Liczne nagrody i wyróżnienia, które Bluerank zdobył w ostatnim czasie potwierdzają, że idziemy dobrą ścieżką. Chcemy nie tylko nadążać za trendami, ale także współtworzyć nowe kierunki w e-marketingu. Pracujemy nad kompleksową strategią, która pozwoli wnieść do portfolio firmy nowe usługi i wspomoże ekspansję na zagraniczne rynki. Pozyskanie takiej klasy marketera pozwoli nam lepiej zrozumieć klientów – mówi Zbigniew Nowicki, managing director w Bluerank.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]