Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Katarzyna Łęczna i Jacek Kniaź dołączyli do zespołu Teads

O autorze
1 min czytania 2022-11-16

Od września, do zespołu Teads w Polsce dołączyła Katarzyna Łęczna, zasilając tym samym ciągle powiększający się zespół sprzedażowy.

Katarzyna rozpoczęła swoją pracę w środowisku reklamy online w 2013 roku w Polsat Media jako specjalista ds. planowania kampanii reklamowych online w telewizji internetowej ipla. Współpracowała z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi. Swoje doświadczenie w zespole sprzedaży agencyjnej rozwijała następnie pracując przez 7 lat w Wirtualnej Polsce. Obsługiwała głównie agencje z grupy Publicis, Sigma BIS oraz PHD Media Direction.

W Teads Katarzyna objęła stanowisko senior sales managera, gdzie będzie odpowiedzialna za obsługę agencji Group M, Sigma i Dentsu.

Jacek Kniaź, który zasilił zespół w listopadzie, jako senior performance sales manager (CEE) będzie odpowiedzialny za rozwój produktu, przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz inicjatyw adekwatnych do potrzeb poszczególnych rynków, a także wspierał zespoły sprzedażowe w ramach istniejących współprac i w pozyskiwaniu nowych klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wcześniej pracował w Wirtualnej Polsce jako performance business development manager, gdzie przez ostatnie miesiące odpowiadał za rozwój produktowy i biznesowy reklamy efektywnościowej, wcześniej przez 3 lata kierował warszawskim zespołem performance’u.

Pierwsze zawodowe kroki stawiał w agencji MMD Polska, gdzie pracował przy klientach z branży technologicznej oraz informatycznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się