Z mediami Katarzyna jest związana od 17 lat, ostatnie 12 spędziła w Group One, zaczynając w domu mediowym Value Media i obsługując wiele polskich i międzynarodowych marek. W Mediaplus od początku istnienia agencji była odpowiedzialna za kontakty z rynkami zagranicznymi, przetargi mediowe oraz bieżącą obsługę klientów.
Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za stałe podnoszenie kompetencji zespołu dedykowanego markom, kontakty z rynkami zagranicznymi, przygotowanie kompleksowych strategii biznesowych oraz projektowanie procesów i usprawnień w dziale. Będzie raportować do Bartłomieja Kamińskiego, managing directora Mediaplus.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Katarzyna Łukasiewicz ukończyła PR & Media Marketing oraz Stosunki Międzynarodowe na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.