Smarczewska w White Paper Agency jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem projektowym. Do jej obowiązków należy tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, czuwanie nad jakością realizowanych projektów oraz dbanie o relacje z kluczowymi klientami agencji.
Head of Client Service, to nowo utworzone stanowisko w agencji. Systematycznie powiększamy portfolio klientów, więc naturalnym etapem jest rozwój działu Client Service, którym pokieruje Katarzyna. Jestem przekonany, że jej wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas współpracy z największymi markami, pozwoli wzmocnić nasze kompetencje operacyjne, a także te z obszaru obsługi klienta, które pomogą usprawnić proces realizacji projektów. Bardzo cenna jest dla nas także zaawansowana wiedza Katarzyny z zakresu analizowania, planowania i zakupu kampanii telewizyjnych – informuje Łukasz Sysa, prezes White Paper Agency.
Zobacz również
Smarczewska z branżą reklamową związana jest od 2007 roku. Przez ostatnie 7 lat pracowała w Initiative Media, gdzie zarządzała zespołem buyingu telewizyjnego oraz zespołem klienckim, z którymi opracowywała strategie marketingowe, tworzyła dedykowane platformy komunikacji, a także koordynowała i nadzorowała planowanie i zakup mediów.
Swoje kompetencje rozwijała obsługując takie marki jak: Unilever, Orange, PSA, Walmark, Tesco oraz BMW Group. W 2012 roku za kampanię dla marki MINI zdobyła wraz z zespołem brązowe Effie. White Paper Agency to agencja zajmująca się inteligentnym i kompleksowym prowadzeniem komunikacji począwszy od analizy bieżącej sytuacji, przez stworzenie strategii działań, aż po tworzenie kreacji i produkcję oraz planowanie i zakup mediów. Główne obszary specjalizacji WPA to: farmacja i marketing medyczny, komunikacja grup mediowych oraz tworzenie rozwiązań dla przemysłu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach