Kaufland głównym sponsorem siódmej edycji kulinarnego show – MasterChef Junior

Sieć po raz kolejny wspiera zmagania młodych kucharzy, którzy pod okiem Anny Starmach, Michela Morana i Tomasza Jakubiaka wyczarują zdrowe i smaczne dania z produktów marek Kaufland. Kaufland zachęca też rodziny do wspólnego spędzania czasu w kuchni i budowania świadomych nawyków żywieniowych.
O autorze
1 min czytania 2022-03-11

Kaufland promuje świadome odżywianie zarówno wśród dorosłych, jak i najmłodszych. Podobnie jak w roku ubiegłym, sieć została sponsorem najnowszej, wiosennej edycji ulubionego przez widzów programu – MasterChef Junior i zapewni produkty spożywcze do wszystkich odcinków kulinarnego show. Tym razem motywem przewodnim będzie kulinarna magia, do czego nawiązuje motto „Magiczne smaki tworzą dzieciaki”. Młodzi amatorzy sztuki kulinarnej będą mieli do dyspozycji produkty świeże – owoce, warzywa i zioła, a także artykuły marek własnych Kaufland, w tym K-Classic, K-Stąd Takie Dobre, K-Bio, K-Take It Veggie oraz K-Favourites.

W jednym z odcinków programu gościem będzie ambasadorka kuchni Kaufland i zwyciężczyni drugiej edycji MasterChefa – Beata Śniechowska, z którą sieć od lat współpracuje. Aby zachęcić rodziny do wspólnego gotowania, Kaufland udostępni specjalny zbiór przepisów nawiązujących do tematyki kulinarnego formatu. Będą one dostępne na stronie internetowej, w gazetce, a także w mediach społecznościowych marki.

Uczestnicy telewizyjnego show będą walczyć o tytuł MasteChefa Juniora, a także atrakcyjne nagrody pieniężne. Ich zmagania można śledzić w niedziele w telewizji TVN o godz. 20:05.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj