W ubiegłym roku Polacy planowali wydać na święta średnio 1 521 zł. To kwota ponad dwukrotnie przekraczająca średni miesięczny budżet rodzin żyjących w skrajnym ubóstwie. Pomoc, nawet najmniejsza, dla wielu rodzin może okazać się więc niezwykle cenna, szczególnie w okresie świątecznym.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że razem z naszymi klientami możemy wesprzeć akcję Banków Żywności, niosąc realną pomoc potrzebującym w tym wyjątkowym czasie. Zachęcamy do udziału w zbiórce, którą w tym roku będziemy prowadzić w ponad 90 marketach na terenie całego kraju. Szczególnie istotne są produkty z długą datą przydatności, jak mąka, olej, cukier, kasza, makarony, bakalie czy słodycze – komentuje Agnieszka Kotlińska z Kaufland Polska.
Zobacz również
Małe czyny, wielkie wsparcie
Aby przyłączyć się do akcji, która będzie mieć miejsce od 23 do 28 listopada w ponad 90 marketach sieci Kaufland w całej Polsce, wystarczy przekazać produkty spożywcze do specjalnie oznaczonych koszy umieszczonych za strefą kas. Przekazane artykuły trafią do najbardziej potrzebujących.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach