Kaufland jako odpowiedzialna sieć handlowa regularnie angażuje się w akcje charytatywne. Co roku w okresie przedświątecznym przeprowadza na terenie swoich marketów zbiórki żywności, a zebrane w ten sposób dary przekazuje Bankom Żywności oraz Caritas Polska. Sieć wspiera także m.in. Fundację Serca dla Maluszka, dzięki czemu dodatkowa pomoc trafia do podopiecznych organizacji, w tym do chorych dzieci i osób niepełnosprawnych. Teraz Kaufland przyłącza się do kolejnej akcji, organizowanej przez firmę Henkel.
Od 1 września do 5 października br. klienci dokonujący zakupu dowolnych produktów marek: Persil, Perwoll, E, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Dato oraz K2r w sklepach Kaufland, będą mogli w łatwy sposób wesprzeć program dożywiania dzieci Pajacyk. Koncern chemiczny Henkel przekaże organizacji charytatywnej część zysku ze sprzedaży artykułów wyżej wymienionych marek.
Zobacz również
Program Pajacyk to projekt prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną od 1998 r. z myślą o dzieciach w wieku szkolnym, które cierpią z powodu niedożywienia. Jego celem jest stworzenie najmłodszym prawidłowych warunków do rozwoju poprzez zapewnienie pełnowartościowych, zdrowych i zbilansowanych posiłków.
* Centrum Badania Opinii Społecznej, Altruizm w opiniach i działaniach, 2022
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell