Kampania „Czas na Twoje miejsce. Czas na Kaufland!” wystartowała w marcu i potrwa do końca maja. Prezentując sylwetki pracowników sprzedaży w różnym wieku, detalista pokazuje, że docenia indywidualność członków swojego zespołu i stara się zapewnić każdemu przestrzeń nie tylko do rozwoju zawodowego, ale również realizacji własnych pasji. Historie bohaterów dowodzą jednocześnie, że Kaufland jest pracodawcą stawiającym na elastyczność, stabilność zatrudnienia i przyjazną atmosferę.
Bohaterami kampanii są autentyczni pracownicy sieci Kaufland. Każdy z czwórki bohaterów opowiada w spotach zarówno o swoich zainteresowaniach oraz życiu prywatnym, jak i zaletach pracy w danym obszarze sprzedaży. Choć ze względu na wiek czy też status rodzinny przyświecają im inne wartości i prowadzą zróżnicowany styl życia, wszyscy doceniają stabilizację, bezpieczeństwo, ciekawe zadania, a także codzienny kontakt z ludźmi, jakie gwarantuje im zatrudnienie w sieci Kaufland.
Zobacz również
W kampanii „Czas na Twoje miejsce. Czas na Kaufland!” podkreślamy, że Kaufland jest pracodawcą otwartym na ludzi – studentów, młodych rodziców, osoby w sile wieku, a także seniorów. Każdy z naszych pracowników ma różne kompetencje, doświadczenia, poglądy i zainteresowania, i właśnie ten indywidualizm stanowi o sile naszego zespołu. Wierzymy, że prawdziwe historie naszych pracowników nie pozostawiają żadnych wątpliwości co do tego, że sieć Kaufland jest miejscem stawiającym na różnorodność – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.
Za opracowanie koncepcji, produkcję spotów i zakup mediów odpowiada agencja MJCC. Główny spot promujący kampanię, a także testymoniale poświęcone wszystkim bohaterom, które zadebiutują w kwietniu, są emitowane w głównych kanałach komunikacji digitalowej sieci Kaufland. Należą do nich profile w mediach społecznościowych, tj. Facebook, Instagram, YouTube oraz LinkedIn. W działaniach uwzględniono również zewnętrzne nośniki reklamowe – blisko 170 billboardów zlokalizowanych przy marketach Kaufland w całej Polsce. Procesy rekrutacyjne wspiera jednocześnie dedykowana kampania Google Ads.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]